SlotPeace Forum Index SlotPeace
Team21's Forum ...för Slotracers
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Registrering & sånt

 
Post new topic   Reply to topic    SlotPeace Forum Index -> Om Forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bengt
Slotracer


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 268
Location: Team21 ...den fräna klubben

PostPosted: Mon Nov 7 22:03:17    Post subject: Registrering & sånt Reply with quote

Hej
För att slippa få oönskade medlemmar på forumet är det nya rutiner som gäller för att bli medlem på forumet (oönskade = hackers som vill förstöra forumet igen).

1 - Registrera dig genom att fylla i dina uppgifter
2 - Ett mail kommer då att skickas till mig om att aktivera dig som medlem.
3 - Jag aktiverar ditt konto (medlemskapet på forumet)
4 - Du får ett mail när ditt konto är aktiverat.
5 - Först när du fått det kan du logga in.

cheers / Bengt


Last edited by Bengt on Sun Jan 29 11:29:34; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Team21
Site Admin


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 6
Location: Team21 Mönsterås

PostPosted: Tue Jan 24 18:48:04    Post subject: Ändring av registreringen Reply with quote

Hej
Nu har jag ändrat så att jag själv inte behöver aktivera nytillkomna "medlemmar" på forumet.

Det är alltså en test tillsvidare - nu kan ni helt själva aktivera ert medlemskap genom det email ni erhåller när ni har registrerat er.

cheers / Bengt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bengt
Slotracer


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 268
Location: Team21 ...den fräna klubben

PostPosted: Mon Aug 21 20:54:22    Post subject: Reply with quote

Hej
Jag har fått ändra tillbaka aktiveringen igen, dvs jag behöver aktivera alla nya konton innan det går att posta ett inlägg.

Ni som ändå är inne och läser det som är postat ...varför inte ta och registrera sig och sedan posta vad ni tycker ??? coolup coolup coolup

cheers / Bengt
ps: av totalt 108 ansökningar om medlemskap på forumet så är det bara 13st som har varit riktiga medlemmar, resten är såna som vill spamma ner forumet med annonsering om allt möjligt skräp som pror, vgiara, clilias, csiano, pkoer och billiga lån mm poke headfuck hello headfuck x2fu
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bengt
Slotracer


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 268
Location: Team21 ...den fräna klubben

PostPosted: Fri Jul 6 14:54:44    Post subject: Reply with quote

Hej
Registreringarna på Forumet fortsätter. Vi är nu 20 godkända och registrerade members.

Tyvärr så är det många spamm-robotor och sökmotorer som ställer till en massa onödigt jobb, då man behöver gå in och ta bort dem en och en.
Idag passerades 1000-gränsen vad gäller ansökningar om medlemskap på forumet, av dessa 1000 är hela 980st spammare som bara vill ha in länkar. Jag gör mitt bästa för att hålla rent här, och har dessutom spärrat några tusen IP-adresser när jag sett att det uppenbarligen varit icke-slotracers. Jag hoppas att jag inte har bannat någon som borde ha tillgång hit (utom dig då Kent).

cheers / Bengt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Johnny
Slotracer


Joined: 21 Nov 2005
Posts: 5

PostPosted: Mon Aug 4 19:39:11    Post subject: Reply with quote

Bengt wrote:
Hej
Tyvärr så är det många spamm-robotor och sökmotorer som ställer till en massa onödigt jobb, då man behöver gå in och ta bort dem en och en.
Idag passerades 1000-gränsen vad gäller ansökningar om medlemskap på forumet, av dessa 1000 är hela 980st spammare som bara vill ha in länkar. Jag gör mitt bästa för att hålla rent här, och har dessutom spärrat några tusen IP-adresser när jag sett att det uppenbarligen varit icke-slotracers. Jag hoppas att jag inte har bannat någon som borde ha tillgång hit (utom dig då Kent).

cheers / Bengt


Hei Bengt,
Her har Du ett alternativ til hvor Du kan hoste frum: http://www.freeforums.org/
Jeg har hatt dette gående siden beg. av Juni, og har hit til ikke sett noe form for spam aller annet.
_________________
- Johnny
www.amrc.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Team21
Site Admin


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 6
Location: Team21 Mönsterås

PostPosted: Sun Jan 30 13:26:29    Post subject: Reply with quote

Hej
Nu är registrering med @hotmail.com-adresser spärrat igen.
Är det någon på klubben som vill registrera sig som medlem här och bara har en hotmail-adress är det bara att meddela mig så får du ut en @team21.se-adress du kan använda dig av här.

Hittills har totalt 3049 fuffens-registrerade medlemmar tagits bort smack smack smack

Bengt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    SlotPeace Forum Index -> Om Forumet All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group